Gardinstången from hell

Jag har länge velat ha vita runda gardinstänger i köket, ända sen jag köpte nya gardiner och man ser stängerna. Det är inte alls nå snyggt med dom vanliga...
Sen var jag in på Dollar och där hade dom.. 2 st....Jag behöver 4!
Vågade inte köpa dom för man vet inte om dom får in några fler. Nästa gång jag var in hade dom heller inte rätt antal. Men förra veckan hade dom fått in ett gäng, så då slog jag till.
Men sen när jag skulle sätta uppp dom höll jag på få nå fel!
Väl inplastade! Och sån där krympplast som sitter åt runt stången. Pilla lite och riva en bit, pilla lite till och riva bort en bit till... När jag äntligen var klar och fick ut den smalare stången inuti så var ju den såklart också inplastad!
Gaaahhh!
Tog väl en kvart att få ut EN stång ur förpackningen...
Men nu sitter dom på plats och jag är nöjd!



Kram L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0