Dags för nya vanor

Ja alla som känner mej vet ju att jag röker...
Nu försöker jag göra ett ryck igen att sluta. Har gjort det förut och det är så förbaskat enkelt att glida tillbaks till gamla vanor...
Måndag, dag 1:
1 cigg
Dag 2 (idag):
Inte ett bloss, men dagen är inte slut än...
Just nu sitter jag och trycker i mej stenhårda zootabletter som jag hittade långt in i skafferiet. Blir liksom lite sugen på något emellanåt.

När suget har varit som värst har jag tagit en minisnus. En sån där portionspåse med lakritssmak :)
Det funkar!
Håller tummarna att jag klarar mej, brukar alltid vara värst efter ett par dagar. //L


Kommentarer
Mathilda Brodmar

Hejja Linda! You can do it:)

2011-08-17 @ 13:28:04
URL: http://martamathilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0