Route 66

En av mina drömmar är att åka till Usa. Coast to coast. Route 66. Grand canyon. Las vegas. You name it! Helst vill jag även uppleva New York ett par dagar också. Men helst av allt skulle jag vilja vara i Usa ett par månader och bara resa runt och uppleva allt! Min dröm vill jag gärna dela med resten av familjen. Det skulle vara helt fantastiskt.





Fränast vore ju att åka en cab. Lite Thelma & Louise feeling...






Jag är väldigt fascinerad av landet over there.
Och kommer vi dit nån gång så ska jag naturligtvis gifta mej i något drive in chapel i Las Vegas av en Elvis lookalike :)
Tomas får säga vad han vill om det..




Storslaget!
Jag vill dit!

Grand Canyon


Men det kostar en ganska stor slant så det är bara att spara,spara,spara.
Hittade ett par sidor som har färdigsydda paket med flyg, hotell, bil mm... Ca 40-50 000 kr för oss i 20 dar. Men då skulle jag vilja stanna längre. Så minst det dubbla med fickpengar skulle jag tippa på. Ger man sej fan på det så går det.





Alcatraz skulle jag också vilja besöka.





Kram L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0