Time flies

Tjoho!
Vad fort dagarna går! Jag tycker att jag har någonting att göra hela tiden, och ändå räcker inte dagarna till. Det känns som jag har gjort massor den här veckan. Men frågar ni mej så vet jag inte riktigt vad jag har gjort. Snart har man väl fyllt 50 utan att märka det! He he....

En sak jag måste komma ihåg att göra den här veckan är att åka och knäppa nytt kort till körkortet. Det har gått 10 år sedan sist. Och det var efter att vi gift oss och jag bytte namn.

I morgon efter jobb så blir det utvecklingssamtal med sonen och hans fröken. Tror han sköter sej någorlunda i skolan iallafall.

 Sen skulle jag verkligen ha behövt träffa ett par personer som betyder mycket för mej. (Hoppas dom känner likadant bara). För nu var det längesen. Måste nog försöka börja planera mitt liv lite bättre. Om det går?

Nu kallar plikten som god mor!


'''''''

L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0