Tantvarning på lördagsmorgonen?

Det är en kall och solig lördagsmorgon. Jag har ätit frukost, läst tidningar och lyssnat på Ring så spelar vi (jag vet inte hur pass tantvarning det är på det sista?) i lugn och ro.
Mina barn kom och gjorde mej sällskap ett tag vid frukostbordet. En perfefkt start på helgen tycker jag.
Nu ska jag väcka gubben och vi ska gå ut i solskenet och ägna oss åt lite trädgårdsarbete.
Hinner jag ska jag kanske ta och baka lite idag. Annars får det bli ett senare projekt.

Lugn och ro och umgås med familjen känns som ett bra motto denna helg. För sen blir det nån ting varenda helg igen ett tag framöver. Min dotter tackade nej till en fest ikväll, bara för att hon ville umgås med oss! Jag undrar hur länge det får vara så? Snart ska hon väl ut och ränna varenda helg... Men stora tjejen var själv med sina kompisar på pizzerian igår. Kul att dom hittar på något ibland.
Även sonen var dit med sin bästis igår. Tror han var lite avundsjuk på syrran. Fast då fick kompisens pappa vara med, dock sa dom att han skulle få sitta vid ett annat bord. Haha....

Har suttit och letat maskeraddräkter till "spökfesten" vi ska på. Få se vad vi hittar på... Det ska bli skitskoj!!
Har aldrig varit på en maskerad förut. Så det är väl lika bra att spöka ut sej ordentligt på en gång!


Puss & Kram

L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0