Jag och Yoga

Jag har blivit frälst!

Jag har aldrig varit den typen som tycker om att träna. Jag har provat i alla år med olika varianter. Sist gick jag på gym. Men nej tack. Gå ut och gå promenader gör jag gärna. Men nu i höst blev jag "medlurad" på ett yogapass! Det var verkligen min grej! Så nu har jag varje måndag jag kunnat åkt dit och yogat.

Jag är helt slut i kroppen efteråt på ett väldigt behagligt vis. Det känns att man har gjort något så att säga. Sen är det väldigt avslappnande på samma gång. Svårt att förklara, men jag gillar det iallafall!!!

 





Love // L



Kommentarer
Linda

Och duktiga börjar vi bli oxå! Riktiga yogisar!!

2010-10-20 @ 20:18:21
URL: http://lindapalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0