Jäderfors Sportklubb

Jag tycker det är kanon!!

I vår lilla by har vi ett fint elljusspår. Nu springs/ promeneras det i det och till vintern när det är snö så är det skidspår där. Sportklubben har  träning för barnen på tisdagar och torsdagar. Dom har hållt på ett par veckor. Dom springer och gör andra övningar.
Mina barn hör inte till den skaran som är superaktiva. MEN dom deltar och får röra på sej och ta del av gemenskapen.
Efteråt så är det bastu och dusch som gäller. Och jag tror faktiskt att det lockar lite det också.
Sen är ju tjejerna, Carro och Sofia jätteduktika ledare. Utan dom skulle det nog inte bli så mycket...


Sen så har vi ju BUS. På något vis hamnade jag med där. Vi hade möte i veckan och planerade lite aktiviteter för barnen som är medlem i JSK. Så det kommer bli bowling, ett litet studiebesök, pysselkväll mm. innan jul.
Det brukar vara uppskattat av barnen.


Och jag hoppas att alla barnen varit snälla... Tomten har sitt vakande öga ;-)



//L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0