Ensam och trött

Känner mej lite ensam just nu. T har varit borta sen i fredags och kommer inte hem förrän i morgon kväll... jag saknar att ha honom nära till hands. Har sjukt mycket saker att göra och dessutom så har jag jobbat i helgen.
Tur att jag har mina underbara barn hos mej.
Helst skulle jag bara vilja lägga mej och sova nu. Men det funkar inte för jag ska gå en lagårdsrunda lite senare.

Nu ska jag skicka in ungarna i duschen så får jag mysa lite med dom innan dom somnar.

Hoppas egentligen att jag ska hinna med ett avsnitt True blood också.... Har plöjt första säsongen och är nu inne på andra. Den fick jag i födelsedagspresent av mina kära familj. Det var det enda jag önskade mej och jag fick det. Helt fantastiskt! Annars brukar det bli nån onödig pryl bara. Men det här är avkoppling för mej. Och det behöver jag.

Imorgon blir det upp i ottan! Ska till Hagmuren och jaga älg.. Spännande och avkopplande på samma gång..

Tjingeling

//L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0