En helt vanlig torsdag

...fast för min dotter var den lite speciell. Idag var första gången dom fick rida på ridskolan. Hon var överlycklig kan jag lova.

Sen har Tomas och jag jagat kanin på gräsmattan idag. Vi skulle åka iväg en sväng och då hoppade Åskan fram under bilen. Nån hade missat att stänga buren ordentligt. - Men var har du reflexerna då? Var det nån som frågade mej.... Hmmm.... Det är inte så himla lätt att vara tillräckligt snabb när man jagar en kanin.

Nu ska jag ta och mysa med min man. Han åker till Jämtland i morgon och jagar älg och kommer inte hem förrän på måndag kväll (i bästa fall).

Fick en gratispåse med cashewnötter på ica idag, och den är jag väldigt sugen på nu.

Hej Hopp Gummi.....

/L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0