Äntligen helg, eller??

Sitter här i soffan och tittar på idol med barnen. Fast jag vet inte hur intresserad dom är egentligen....
Dottern sitter och spelar på sin Ds och sonen snarkar lite lätt. (Och jag sitter vi datorn).
Lite ensamt är det, för mannen är i Backe, jämtland och ska jaga älg i helgen.

Det är min jobbhelg, så imorgon bitti ska jag ut i lagårn igen. Få se om jag får med mej barnen ut. Men jag antar att dom hellre ligger och myser på soffan och tar långfrukost. Det brukar dom göra på helgerna.

Egentligen skulle jag ha varit på buggkurs nu, men jag orkade inte. Jag hade migrän i början på veckan och har haft ont i huvudet till och från sen dess. Hade heller ingen barnvakt och dom var heller inte så sugen att följa med... Får ta igen det nästa fredag istället.

Nu ska jag lura kidsen i säng och masa mej ut på en kvällsrunda i lagårn och kolla att altt är OK!

Tack o Go´natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0