Tappat fokus.

Jag som alltid har haft stenkoll på allt, planerat allt i god tid osv. Jag vet inte vad jag håller på med längre. jag tar dagen som den kommer och gör det viktigaste. Allt blir liksom i sista minuten.

Men nu känner jag att det är dags att skärpa till sej!!!
Det är kaos i mitt lilla huvud...Allt löser sej...
Men ibland gör det ju inte det.

Så nu blir det militär disciplin på fru Eriksson Lindberg.

Vårat hem ser ut som en rövarkula för tillfället. Måste ta tag i och röja upp. Men jag skjuter upp det för var dag som går. Hittar dumma ursäkter för det hela tiden... Det är dumt.

Så i helgen ska jag verkligen inte göra något annat än städa och umgås med barnen. Och gratta pappsen på farsdag naturligtvis!

Tack & Hej Leverpastej // L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0