En mystisk gubbe dök upp....

Tyckte att jag såg något i går morse när jag gick över gårdsplan till ladugården. Kände mej nästan lite förföljd, som att någon tittade på mej... Gick och sneglade åt det hållet hela dagen.

Men ack så rätt jag hade. Han var inte där på lördagen. Så någon gång på kvällen måste han ha kommit dit. Hela söndagen tittade han på mej när jag jobbade. Det pratades om honom på kalaset på söndag kväll. Men ingen vet hur han kom dit. Han står så stilla efter Dalsängsvägen och blickar uppåt skogen mot vårat håll.

Dina dagar är dock så gott som räknade. Men jag hoppas du får stå på din plats tills slutet.

Jag hälsar Dej välkommen till Dalsäng!





//L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0